3 VYCHYTÁVKY POHYBOVÉHO SPECIALISTY

3 VYCHYTÁVKY POHYBOVÉHO SPECIALISTY
&
CO SE OPLATÍ MÍT NEUSTÁLE PO RUCE

Při své práci pohybového specialisty a lektora IQ pohyb akademie cestuji velice často. Když k tomu přidám cestování s mou rodinou na výlety a dovolené, procestuji během roku opravdu hodně času. Ne vždy máme ideální podmínky jako je kvalita sedadla, prostor a možnost se během dlouhého sezení projít. S mými klienty často řeším nastavení pracovního místa, jak přežít dlouhé sezení v kanceláři či autě. V IQ pohyb akademii jsem vedla odborný seminář „ŽIDLE & KANCELÁŘ“. Díky těmto zkušenostem postupem času vykrystalizovaly tyto 3 pomůcky, které se oplatí mít neustále po ruce jak doma, kanceláři či na cestách.

Sball, ježek a pěnová kulička jsou 3 pomůcky, které nám nezaberou mnoho místa. Pro spoustu z nás je často nejhorší ten přesun z bydliště na místo dovolenkové či do cílového místa služební cesty. To bychom nejraději chtěli vlastnit kouzelný prsten, aby stačilo jej pouze otočit, a my se ihned ocitli na pláži, horách nebo školení. A to nemluvím o cestovatelské poznávací dovolené. Máme-li po ruce tyto pomocníky, bude naše cestování, slunění, sportování, sezení v autě, letadle, kanceláři či na školeni daleko snazší.

 

1) SBALL

Tento úžasný modrý nafukovací míč není stejný jako nám známý overball, i když se tak na první pohled může zdát. Liší se v kvalitě svého materiálu. Sball je oproti overballu vyrobený z elastického materiálu, který velice příjemně působí na naši tkáň, se kterou je v kontaktu, a předává ji svou elasticitu. Jeho využití je mnohostranné. Naše tělo je stvořeno pro pohyb a při cestování prosedíme často hodně času stejně jako v kanceláři. A právě Sball nám pomůže zpříjemnit sed bez újmy na našem těle. Pokud si na něj sedneme, snadno rozpohybujeme ztuhlou pánev a uvolníme bederní páteř, ale tento aktivní sed je možno provádět pouze vědomě, a to při soustředění na práci nelze. Sklouzneme-li sedacími hrboly dolů na sedák, uvolní se tím oblast kolem sedacích hrbolů a naše pánev se lépe napřímí, nebo si jím vypodložíme páteř v oblasti přechodu hrudní a bederní oblasti pro lepší drženi a napřímení páteře na jakékoli židli či křesle. U tohoto sedu již krátkou dobu pracovat lze. Pokud si chceme během cesty zdřímnout, poslouží nám lépe než cestovní límec. Díky Sballu si také zpříjemníme válení a čtení na pláži v leže na zádech, břiše nebo sedě.

 2) MASÁŽNÍ JEŽEK

Nezabere mnoho místa, ale umí toho hodně. Pokud nám při dlouhém sezení natékají dolní končetiny či máme problémy s žilním systém, poslouží nám ježek skvěle. Stačí jej položit na zem, chodilo si s ježkem hraje, a my tak provádíme cévní gymnastiku. Pokud jste zaučeni od svého pohybového specialisty co dál, můžete tento čas využít k tzv. Footworku a pracovat na své klenbě, postavení paty, vbočeném palci či kladívkovém prstu. Pokud si ježka pořídíte do kanceláře, kupte si rovnou dva. Máte přece chodidla dvě. Někdy na cestách usneme v nevýhodné pozici, přetížíme část těla při aktivitě, na kterou naše tělo nebylo připraveno a ježkem danou část těla automasáží snadno uvolníme, a nemusíme tak shánět maséra či v horším případě brát pilulku proti bolesti.

3) PĚNOVÁ KULIČKA,

tvrdý malý ježek, tenisák či hopík. Je tvrdší a menší než předchozí ježek, a tak se dostane hlouběji do namožené tkáně našeho těla a působí víc bodově.

Ježek a pěnová kulička mne vždy zachrání na horách po náročné túře. Má lýtka a stehna nejsou zvyklá během pracovního roku na takovou dynamiku, jakou představuje celodenní túra v náročném horském terénu. Proto večer vždy masíruji, abych zregenerovala své svaly, šlachy a fascie, a mohla tak další den bez bolesti a namožení opět vyrazit na další náročný výšlap. Automasážní technika je velice důležitá. Více o technice a Jak na to klikni zde

Trápí vás bolesti zad a kloubů? Chcete s nimi jednou pro vždy skoncovat? Chcete se naučit jak si SÁM pomoci?

Vstup zdarma do ŠKOLY POHYBOVÝCH NÁVYKŮ – klikni ZDE.

A teď už jen šťastnou cestu a příjemně strávené chvíle nejen na dovolené, ale i v práci. Mějte se úžasně a pracujte, sportujte, bavte se bez bolesti zad a kloubů.

  • 5 RANNÍCH POHYBOVÝCH NÁVYKŮ PRO PRUŽNÉ TĚLO BEZ BOLESTI

    Stáhněte si e-book 5 RANNÍCH POHYBOVÝCH NÁVYKŮ PRO PRUŽNÉ TĚLO BEZ BOLESTI a přidejte se tak ZDARMA ke Škole pohybových návyků.

  • Kategorie