TĚLO V POHYBU A BEZ BOLESTI - RESTARTUJ SVÉ TĚLO

3 bloky po 3 hodinách - přijď si pro nové tělo.

Fit studio Jana - Veveří 57, 602 00 Brno

3.9.2021 16:00- 19:00

Tělo bez bolesti - martinafallerova.cz

JAK si pomocí masážního ježka, pěnového válce a ručníku uvolnit stažené části, které souvisí se správnou funkcí kyčelního kloubu, chodidla a celé dolní končetiny.

JAK efektivně protáhnout zkrácené svaly v okolí kyčelního kloubu a celé dolní končetiny.

JAK aktivovat klenbu nohy při samotné chůzi.

JAK od chodidla aktivovat pánevní dno a funkční střed těla.

JAK zpevnit svaly, které souvisí se správnou funkcí kyčelního kloubu, chodidla a kolenního kloubu

JAK kyčelní kloub a chodidlo zapojit do funkce dolní končetiny a tím ochránit koleno a svou páteř.

4.9.2021 9:00 - 12:00

Tělo bez bolesti - martinafallerova.cz

Pokud se soustředíš pouze na břicho - nefunguje to. Naše břišní stěna je odrazem celkového držení těla a jeho používání v denních, pracovních a sportovních pohybových činnostech.

JAK používat pěnový válec, ježky a tenisáky k uvolnění a hydrataci své svalové a fasciové tkáně a k odstranění bolesti v těle.

JAK si účinně protáhnout svá záda.

JAK použít bránici k dechu a ochraně bederní páteře.

Jak na pánevní dno.

JAK na ploché břicho.

JAK na silný a stabilní střed těla.

JAK na základní pohybové návyky včetně chůze.

4.9.2021 13:30 - 16:30

Tělo bez bolesti - martinafallerova.cz

JAK si pomocí pěnového válce, ježků, tenisáků uvolnit stažené části, které souvisí se správnou funkcí ramenního kloubu.

JAK efektivně protáhnout zkrácené svaly horní končetiny a v okolí ramenního kloubu.

JAK zpevnit svaly, které souvisí se správnou funkcí horní končetiny a ramenního kloubu.

JAK ramenní kloub zapojit do Hlubokého svalového stabilizačního systému.

JAK používat horní končetinu a ramenní kloub během denních činností.

Jak jíst, pít, spát, chodit a šetřit svou krční páteř.

Ráda Tě uvidím na mých seminářích.

Přijď se naučit JAK na bolest zad, kloubů a JAK se cítit skvěle ve svém těle.