Na co se v hodinách můžete těšit?

  • Pilates - kterou jsem vystudovala jak u českých, tak zahraničních lektorů
  • Dynamické Neuromuskulární Stabilizace (DNS) Doc.PaedDr. Pavla Koláře Ph.D.
  • fyzioterapeuticko-pohybový koncept Spiraldynymik®
  • Anatomy Trains – Thomas Myers – svalové a fasciové řetězce
  • práce s fasciemi – dlouhodobě se účastním konferencí Roberta Schleipa, který vede výzkum fascií na univerzitě v Ulmu
  • základy Rolfingu – namuální terapie a práce s fasciemi dle Mariuse Strydoma
  • mé 32leté cvičitelské praxe a neustálého vzdělávání

K ruce nám bude:

  • Pěnový válec
  • Bosu
  • Magic circle
  • Sball
    malé a velké míče
  • TRX
    závěsný systém
  • Core Band
    bavlněný pás s kapsami
  • další masážní pomůcky
    ježky, kuličky, …

Uvolníme a protáhneme stažené části těla.

Posílíme a zpevníme ochablé části těla včetně pevného středu těla, pánevního dna, stability ramen a kolen.

NAUČÍME NAŠE TĚLO SPRÁVNÝM DENNÍM POHYBOVÝM NÁVYKŮM. 

Skupinové lekce probíhají v prostorách
SPORT PERFEKT OPAVA

Sady Svobody 4
746 01 Opava

Otevřené lekce - ACTIVE FASCIAL PILATES

ACTIVE FASCIAL PILATES je spojení precizní metody Pilatesaktivní práci fascií a fyzioterapeuticko-pohybového konceptu Spiraldynamik®.
V těchto hodinách se namasírujeme, protáhneme, zpevníme a naučíme se nejčastějším denním pohybovým návykům. Tedy dokonalý funkční trénink.

Lekce ACTIVE FASCIAL PILATES jsou otevřené - můžete si vybrat kdy a kolikrát se lekcí zúčastníte. 
ACTIVE FASCIAL PILATES cvičíme od 10.2. - 29.6. každé pondělí od 8:30 do 9:25 nebo od 17:30 do 18:25.

Otevřené lekce - CVIČENÍ PRO SENIORY

Hodina určená a přizpůsobená pro dříve narozené. Pomůcky jako židle či pěnový válec nám to usnadní. Připojte se k bezvadné skupině lidí a podpořte zároveň své zdraví. 

Lekce CVIČENÍ PRO SENIORY jsou otevřené - můžete si vybrat kdy a kolikrát se lekcí zúčastníte. 
CVIČENÍ PRO SENIORY probíhá každé pondělí od 10.2. - 29.6. od 9:30 do 10:25.

Uzavřený kurz - TRX PILATES

INTENZIVNÍ PROTAŽENÍ - VÝZVA PRO PEVNÝ STŘED TĚLA - STABILITA KOLEN A RAMEN

Napřímené tělo, dech, funkční lopatky, pánevní dno, břišní a zádové svaly jsou klíčem k zdravým zádům a plochému břichu i s diastázou. Naučíme se vše od základů. Ani dům se bez stabilních základů neobejde stejně jako my. To je základ pro vyřešení problémů s našimi zády.

Spojení závěsného systému TRX, metody Pilates clinik a fyzioterapeuticko – pohybového konceptu Spiraldynamik® dává perfektní možnosti JAK důkladně protáhnout celé tělo a zároveň funkčně zpevnit. Tuto pomůcku můžete mít i doma či kdekoliv na cestách. Díky kurzu budete vědět JAK na to.

Kurz TRX PILATES začíná 20. února a končí 4. června
Setkávat se společně budeme každý čtvrtek od 15:30 do 16:25

Kurz TRX PILATES je nutno absolvovat od začátku do konce, nelze se účastnit jen jedné lekce. 

Uzavřený kurz – Poznejme své tělo a naučme pomoci si od bolesti zad a kloubů

AUTOMASÁŽ - PROTAŽENÍ - NAPŘÍMENÍ - DECH - PÁNEVNÍ DNO - FUNKČNÍ STŘED TĚLA - ZDRAVÉ KYČLE - BEZBOLESTNÁ RAMENA A KOLENA - AKTIVNÍ CHODIDLO A RUKA - A NAUČÍTE SE JAK NA TO

Své auto vozíme pravidelně na servis, zatímco své tělo zanedbáváme. Pozornost mu začneme věnovat, až se samo ozve bolestivostí či omezeným pohybem. Co takhle místo červené pilulky či turistiky po doktorech vzít odpovědnost za své tělo a naučit se jej používat v souladu s 3D anatomií a pomocí jednoduchých technik a cviků si pomoci sám - i o tom je tento speciální kurz, který jsem vytvořila na základě svých zkušeností z osobních tréninků a problémů svých klientů.

Kurz Poznejme své tělo a naučme se si od bolesti zad a kloubů pomoci sami začíná 20. února a končí 4. června. 
Setkávat se společně budeme každý čtvrtek od 16:30 do 17:25

Kurz má 15. lekcí a každá z nich je zaměřena na problematiku určité části těla. Lekce budou probíhat od 20.února do 4.června 2020 ve čtvrtky 15.30 - 17.25 ve Sport Perfektu Věry Hruškové. Počet míst je omezený na 20 klientů.

1. lekce 20.2. – PĚNOVÝ VÁLEC V AKCI – jak si sami můžeme uvolnit napětí v těle způsobené stresem, jednostrannou zátěží v práci či sportu. Fascie je důležitá součást našeho těla, která byla dlouho opomíjena a považována pouze za výplňový materiál. Dneska se už ví, že tato prostorová 3D síť v našem těle vše propojuje a spojuje. Slouží i k tomu, aby jednotlivé vrstvy po sobě klouzaly a my se mohli volně a ladně pohybovat. Je důležité je udržovat hydratované a pružné. Hydrataci zajistí pěnový válec. Naučíme se JAK na to.

2. lekce 27.2. – DECH – BRÁNICE – PÁNEVNÍ DNO – Naučme se prohloubit dech, probuďme bránici, pánevní dno a udělejme krok k odstranění časté příčiny bolesti zad a k pevnému středu těla. Technika dechu, souhra bránice a pánevního dna pomůže i k plochému bříšku klientů s rozestupem břišní stěny  (diastázou) a po porodu.

3. lekce 5.3. – PÁNEVNÍ DNO – důležité centrum našeho těla. Bez funkční a pružné základny se opravdu naše tělo neobejde.

4. lekce 12.3. – PLOCHÉ BŘICHO – souhra pánevního dna, bránice a hlubokých svalů břicha je klíčem k plochému bříšku. Návod jak zpevnit břicho i pro klientky po porodu či s rozestupem břišní stěny (diastázou).

5. lekce 19.3. – PÁNEV A KYČELNÍ KLOUB – mobilita a postavení pánve včetně uvolněných kyčelních kloubů má vliv na celou naši páteř včetně postavení hrudníku a hlavy. Správná funkce kyčelního kloubu je důležitá i pro naše kolena. Naše chůze bude o to ladnější.

6.lekce 26.3. – VZPŘÍMENÉ TĚLO – vybalancujeme své křivky páteře, aby se hrudník nacházel nad pánví a hlava nad hrudním košem. Jen tak nebude naše tělo přetěžováno.

7. lekce 2.4. – HRUDNÍK A ROTACE – elastická a rozpohybovaná hrudní páteř včetně žeber do všech směrů, rotace v segmentech, které jsou pro to určeny má zásadní vliv na náš dech, bederní a krční páteř a problémy s ramenním kloubem.

8. lekce 16.4. – RAMENNÍ KLOUB – mobilita, síla ramene a správné postavení lopatky a hlavice pažní kosti v denních, pracovních či sportovních stereotypech má vliv i na krční páteř či problémy s lokty, zápěstím, prsty.

9. lekce 23.4. – SÍLNÝ A FUNKČNÍ STŘED TĚLA – silný a funkční střed těla tvoří ochranu naší páteře. Rotace pánve a proti rotace hrudníku jsou klíčem i ke kvalitní chůzi, plochému břichu i s diastázou.

10. lekce 30.4. – CHODIDLO – funkční a silná klenba našeho chodidla tvoří stabilní základ našeho těla. Pokud nejsou funkční a pevné základy - nemůže dobře fungovat ani zbytek našeho těla. 

11. lekce 7.5. – KOLENO A DOLNÍ KONČETINA – souhra funkčního chodidla a kyčelního kloubu nám stabilizuje koleno. Za problémy s koleny může postavení dolní končetiny od chodidla po kyčelní klouby. To se projeví i na postavení pánve, hrudníku a hlavy.

12. lekce 14.5. – RUKA – i naše dlaň má klenbu a bez ní to opravdu nejde. Naučme se jak opět zaktivovat klenbu dlaně a jak používat celou horní končetinu v denních a pracovních stereotypech – ruka k ústům, na počítač, volant, nošení břemen.

13. lekce 21.5. - FASCIE V POHYBU – Fascie je důležitá součást našeho těla, která byla dlouho opomíjena a považována pouze za výplňový materiál. Dneska se už ví, že tato prostorová 3D síť v našem těle vše propojuje a spojuje. Slouží i k tomu, aby jednotlivé vrstvy po sobě klouzaly a my se mohli volně a ladně pohybovat. Je důležité je udržovat hydratované a pružné. Hydrataci zajistí pěnový válec a pružnost 3D pohyb. Nesmíme zapomínat ani na schopnost akumulace kinetické energie, která pomáhá našemu tělu šetřit energii.Naučíme se JAK na to.

14. lekce 28.5. – NAUČME SE CHODIT – propojíme celé tělo od chodidla, kolene, kyčle přes rotaci pánve a protirotaci hrudníku po rameno a hlavu. Naučíme se JAK na to, aby naše chůze byla ladná a v souladu s naší anatomií.

15. lekce – 4.6. – ŽIDLE – i v kanceláři si můžeme dobře protáhnout a zpevnit své tělo a využít k tomu židli. Bude se vám to líbit 😊.