od 20.4.2020 probíhají on-line lekce v uzavřené skupině na FB

Vstaň a dej tělu pohyb co má smysl - on-line kurz
Přidat se může každý. Stačí zaplatit, požádat o vstup a odpovědět na 3 otázky. Ráda vám pomohu s bolestí zad a kloubů zatím touto on-line formou. 

 JAK SI SAMI POMOCI od bolesti zad či kloubů - v tom Vám pomohou tyto videa  

Vezměte zodpovědnost za své tělo do svých rukou a POJĎME TO SPOLU ZMĚNIT. 

Tyto videa vznikly díky mému neustálému vzdělávání se a mé 32leté praxi jako lektora skupinových lekcí, 13leté praxi osobního lektora a 7leté praxi lektora v IQ POHYB AKADEMII, kde jsem byla součástí lektorského týmu a podílela se na vzdělávání nových Pilates lektorů a vedla odborné semináře pro pohybové specialisty v České a Slovenské republice.

ŽIJ - PRACUJ - SPORTUJ - bez bolesti zad a kloubů

Pro větší účinnost cviků doporučuji  kombinaci těchto videí s informacemi, které najdete v mých výukových materiálech. Vybete si téma, které vaše tělo nejvíce trápí. Díky nim se naučíte Jak na uvolnění svalů a fasciií pomocí pěnového válce, Jak na dech? Jak na funkční střed těla, Jak na kyčelní, ramenní kloub, Jak na pánevní dno, Jak na diastázu. Najdete v nich podrobný popis Jak na Život bez bolesti zad a kloubů.

Jsem zastánce pomůcek. Jsou skvělé v tom, že cvik má pro naše tělo daleko lepší, funkčněkší, intenzivnější  a smysluplnější účinek. Při správném použití pomůcek ví vaše tělo daleko lépe, kde se zabořit, co kde táhnout, do čeho se opřít - a v těle naskočí svalové řetězce tak jak mají. Cvik je tak výživnější, účinnější a já mám větší jistotu, že cviky budou vámi provedeny TAK jak mají být. Budu ráda za vaše komentáře, dotazy, nápady. Bavte se a hýbejte.

Vstaň a dej tělu pohyb co má smysl - Cvič jako na Pilates strojích

Jak využít pěnový válec - krátce a intenzivně

Pěnový válec je pomůcka, na které stačí ležet a vaše tělo se uzdravuje. Tato lekce  vám nezabere hodně času. Dejte si ji klidně večer před spaním, nebo ráno pro nastartování dne.

Jak využít overball/Sball k uvolnění pánve, krční páteře a zpevnění středu těla

Overball nebo Sball je skvělá pomůcka na cvičení i do kanceláře. Tato lekce je zaměřena na sílu středu těla - CORE. Naučte se jednoduché a účelné cviky s overballem / Sballem. Sedíš dlouho a bolí tě záda? Použij overball/Sball a zacvič si jednoduše, intenzivně a smysluplně. 

Jak využít židli s overballem k protažení a zpevnění těla

Zacvič si i na židli kvalitně. Nauč se Jak se protáhnout, Jak uvolnit kyčle a ramena, Jak zpevnit střed těla a Jak si na židli kvalitně zacvičit třeba i v kanceláři. 

Video věnováno seniorům, kteří museli v době nouzového stavu naší země zůstat doma izolováni od rodiny a přátel. Židle je pro seniory skvělou pomůckou na cvičení.

Velký míč 1

Velký míč je skvělá pomůcka na cvičení i do kanceláře. Tato lekce je zaměřena na sílu, stabilitu a protažení středu těla - CORE. Naučte se jednoduché a účelné cviky s Velkým míčem. Sedíš dlouho a bolí tě záda? Použij Velký míč a zacvič si jednoduše, intenzivně a smysluplně. 

Velký míč 2

Velký míč je skvělá pomůcka na cvičení i do kanceláře. Tato lekce je zaměřena na sílu, stabilitu a protažení středu těla - CORE. Naučte se jednoduché a účelné cviky s Velkým míčem. Sedíš dlouho a bolí tě záda? Použij Velký míč a zacvič si jednoduše, intenzivně a smysluplně. 

Velký míč 3

Velký míč je skvělá pomůcka na cvičení i do kanceláře. Tato lekce je zaměřena na sílu, stabilitu a protažení středu těla - CORE. Naučte se jednoduché a účelné cviky s Velkým míčem. Sedíš dlouho a bolí tě záda? Použij Velký míč a zacvič si jednoduše, intenzivně a smysluplně. 

Velký míč jako Pilates Reformer

Krátká účinná a výživná segvence s velkým míčem. Jednuše-intenzivně-smysluplně. Počet opakování nechám na každém z vás. Pokud dlouho sedíš? Dej si pauzu. Velký míč jako Pilates Reformer.

Velký míč jako Pilates Ladder Barrel

Rychlé a účinné protažení u zdi s velkým míčem. Vstaň od počítače a protáhni se. Pak můžeš opět efektivně pracovat. Velký míč jako Pilates Ladder Barrel.

Velký míč jako Pilates spine Corrector

Krátce - jednoduše - intenzivně - smysluplně. Vstaň a dej si výzvu pro silné funkční břicho - záda. Použij míč jako Pilates Spine Corrector.

V době nouzového stavu naší země jsme museli zůstat doma a mí klienti nemohli cvičit na Pilates strojích. Tak vznikla tato videa. Použití běžných věcí kolem nás Jako Pilates stroje, Pilates pomůcky. Jednoduše - intenzivně - smysluplně - zábavně. Bavte se také. Jak v kanceláři, doma i v kuchyni. Hrnec zdá se je na druhém místě po pro mne TOP pomůcce  - Pěnovém válci.

Kolečková židle jako Pilates reformer

Kolečková židle jako Pilates reformer. Jednoduše - intenzivně - zábavně - smysluplně. 

TRX závěs jako Pilates Cadillac 

Jakýkoliv závěsný systém můžete použít i jako Pilates Cadilac nebo reformer. Není čas strácet čas. Jednoduše - intenzivně - smysluplně.

ZEĎ jako Pilates Wunda chair

Někdo hledá výmluvy a jiný řešení. Vstaň a použij ZEĎ místo Pilates Wunda Chairintenzivnímu protažení a k bezva silovému zpevnění těla. Protáhnout se a zaposilovat jde i v kanceláři.

Hrnec jako Pilates kruh Protáhni se i v kuchyni

Nemáš Pilates kruh? Slovo nejde -nemám ráda. Někdo hledá výmluvy jiný řešení. Tak popadni hrnec a pojď na to i v kuchyni. Kolem nás je spousta předmětů, které jde využít jako skvělou cvičení pomůcku pro lepší zapojení svalů v našem těle. Cvičení je zábava.

Hrnec 2 výzva pro funkční břicho - záda 

Kdo jednou zkusí - už nechce jinak. Popadni velký hrnec a jdi na to. Ucítíš, že je to pořádná nálož pro tvůj střed těla. Funkčně - Jednoduše - Intenzivně - Zábavně. Přidej se k této Velikonoční výzvě a do léta své břicho nepoznáš.

Long board jako Pilates reformer

Long board - deska s kolečky pro mládež je velká výzva i pro naše core. Cvičení je zábava. 

Buďte ale opatrní.