ŠKOLA POHYBOVÝCH
NÁVYKŮ


ŽIJ - PRACUJ - SPORTUJ

BEZ BOLESTI ZAD A KLOUBŮ

9 týdenní Emailový on - line kurz ZDARMA

Vaše osobní údaje (jméno a emailová adresa) jsou v bezpečí. Budou zpracovány podle zásad ochrany osobních údajů, Stisknutím tlačítka dáváte souhlas s tímto zpracováním pro zaslání požadovaného dokumentu a dalších souvisejících dokumentů po dobu max. 5 let. Svůj souhlas můžete kdykoliv zrušit například pomocí tlačítka "Odhlásit se" v každém zaslaném e-mailu. Ochrana osobních údajů

Jak funguje Škola pohybových návyků? 

Po vstupu do ŠPN a potvrzení v mailu, že jste to Vy, přijde mail s okazem ke stažení prvního e-booku v pdf. souboru

5 RANNÍCH POHYBOVÝCH NÁVYKŮ PRO PRUŽNÉ TĚLO BEZ BOLESTI

kde jsem pro vás připravila 5 tipů, které vám pomohou začít ráno zlehka a bez bolesti.

Poté vám každý 4 den zdarma přistanou do e-mailové schránky další tipy a triky jak

ŽÍT - PRACOVAT - SPORTOVAT BEZ BOLESTÍ ZAD A KLOUBŮ. 

V každém 2. mailu po opětovném přihlášení si budete moci stáhnout další díl. Je důležité si přetáhnout můj mail do složky doručené. Jinak maily s tipy a triky Jak na bolest zad a kloubů skončí v hromadných, promo, spam.

 

Díky těmto e-bookům získáte návod jak na pružné tělo bez bolesti. 

Konkrétně získáte tyto zdravé pohybové návyky:

  • VSTAŇME A NAPŘIMME SE
  • DÝCHEJME KVALITNĚ
  • POSAĎME SE
  • POSTAVME SE
  • CHOĎME
  • JEZME A PIJME JAKO DĚTI
  • NEJEN VEČERNÍ POHYBOVÝ RITUÁL S RUČNÍKEM

Po této škole poznáte své tělo, budete už vědět jaký pohybový návyk je v souladu s naší anatomií a kterým si naopak své tělo ničíme.

Pomohu Vám projít obrovskou pohybovou změnou.

Náprava těla nespočívá v tom, hledat čas na cvičení a odcvičit si hoďku týdně. Pokud využijete mých návodů ze ŠKOLY POHYBOVÝCH NÁVYKŮ, budete vlastně cvičit od rána do večera.

Vašemu tělu se bude dařit skvěle a tak i vaše práce, sport či zábava vás budou bavit daleko více, než dřív ...

Nově i on-line video kurz - Škola pohybových návyků

Nově i on-line video kurz

Škola pohybových návyků

Stále jste psali, že e-booky ze Školy pohybových návyků jsou sice fajn, ale chtělo by to i živé podání.

Vyšla jsem ze své komfortní zóny a tak vznikl on-line video kurz

Letní kurz Škola pohybových návyků a stále pokračuje - bo Covid

Využijte léto - no teď i covid II k uzdravení svého těla.

V uzavřené FB skupině Škola pohybových návyků probíhá celé léto - stále intenzivní dávka informací Jak na denní pohybové návyky. Stačí požádat o vstup a odpovědět na 3 otázky.

Ráda vás povedu a naučím Jak Žít - Pracovat - Sportovat bez bolesti zad a kloubů

Reference

Teprve nyní jsem se dostala k PC, abych Vám mohla odpovědět. E-book 1 - nemám E-book 2 - "Vstaňme a naprimme se" - super, především problematika ranního vstávání, které 90% lidí dělá špatně. Napřimme se - velmi dobře popsáno, kdo chce cvičit, musí toto pochopit i pozpátku. Úsměv - základ všeho!!! E-book 3 - "Dýchejme kvalitně" - za mě top dýchání s ručníkem, základem bych dala i dýchání hned po ránu na posteli, stačilo by 5x hluboký nádech a pozvolný výdech, ať se bránice nastartuje, mozek okysličí. Velmi pěkně se mi líbí popsání účinků v e-booku. Za mě další book super. E-book 4 - "Posaďme se" - Začátek úžasný, teprve na RHB jsem se dozvěděla, že nesmím překřížovat nožku přes nožku a vy to tady máte uvedeno. 100% lidí toto nedělá, takže za mě 1. Nemohu hodnotit sezení v autě při řízení, ale za mě super jako spolujezdec, když na to myslím, je mi líp. E-book 5- "Postavme se" - za mě asi nejlepší e-book, tento mi nejvíce pomohl po všech stránkách!!! E-book 6 - "Choďme" - další super blok, začali jsme podle něj chodit i s manželem, koupili si workout hole a jdeme ve vašich šlépějích.. E-book 7 - "Jezme a pijme" - super, pro mě jako učitelku dennodenní "buzerace! v MŠ... E-Book 8 - "Večerní rituál" - další za mě nejlepších webů, skvěle pomáhají a stačí jeden blbý ručník..
Perta T.učitelka v mateřské školce
Dobrý den, Splnily mé e-booky Vaše očekávání? Ano, splnily. Velmi se mi líbí Vámi pojatá koncepce e-booku, kde každé Vaše vysvětlení má i svůj obrázek pro lepší pochopení. Měly informace pro Vás a Vaše tělo význam? Ano velký. Spoustu pohybových návyků jsem změnila či upravila již před Vašimi e-booky, ale díky Vašim e-bookům jsem se buď přesvědčila, že to dělám správně a nebo jsem ještě něco přidala. Zařadili jste informace získané do denního života? Ano, zařadila. A neustálým opakováním se mi daří myslet si na správné pohybové návyky čímdál častěji. Pomohly Vám informace od nějaké bolesti? Velmi mě zaujalo ranní protažení v posteli. Pomáhá mi od občasné bolesti v kříži a celkově cítím lepší pohyblivost, například když jdu z ložnice po schodech dolů do kuchyně. :-) Toto možná bude úsměvné, ale můj malý synek mě jednou bouchl do oblasti solaru, nejenže jsem pocítila, jak stažené to tam mám, ale hned jsem si vzpomněla na Váš e-book a prodýchla jsem si oblast solaru a po cvičení došlo k uvolnění, k odstranění bolesti. Uvítali by jste jinou formu tohoto on-line kurzu? Tato forma on-line kurzu je naprosto vyhovující. Moc bych Vám chtěla poděkovat za vaši práci s e-booky. Také za Vaše inspirující články na vašich webových stránkách. A se Školou pohybových návyků jste měla opravdu výborný nápad. Moc Vám (nám) přeji, aby se správné pohybové návyky dostávaly k více a více lidem. S pozdravem
Adéla Novotná
Škola pohybových návyků je opravdu skvělý průvodce do každodenního života. Naprosto souhlasím s tím, že změna zdánlivých drobností, které se ale opakují den co den, vlastně xkrát denně, je klíčem k řadě bolestí a nepříjemných stavů. I já sama ve své praxi vedu klienty k uvědomění si, že "cvičit" mohou kdykoliv a kdekoliv, i když nemají čas. Právě tím, že si uvědomí, že i vstávání z postele, jídlo a pití i obyčejný stoj je už pohyb=cvičení a stačí to jen takto vnímat. Jsem naprosto nadšená z fotek tvz. v civilu, nad kterými si řeknete: Aha, není to věda, je to jednoduché. Nemusím se kvůli cvičení převlékat, prostě cvičím v běžném dni - doma, v práci, cestou na nákup. Martina píše velmi čtivě, přesto věcně. Vysvětlení a logické argumenty, kdy si řeknete - vždyť je to jasné! To zvládnu! Zařadíte-li 1-2 věci ze školy návyků do života natrvalo, tělo se Vám odmění. Pak se do školy vraťte a přidejte další. Má to cenu!
Michaela Patíkoválektorka zdravotního cvičení, michaelapatikova.cz
Dobrý den, vzhledem k tomu, že jsem již nějakou dobu měla problémy s bolestmi zad a s blokádami páteře, byly pro mě Vaše e-booky velmi přínosné. Díky nim jsem se naučila a stále ještě učím (mám je uloženy v telefonu), jak správně držet tělo při různých činnostech, což mi také ulehčuje od bolesti zad a celkově mám díky tomu pocit, že mi to dodává i energii. Dávám si na držení těla a celkový postoj pozor, a když něco dělám, tak se v myšlenkách vracím k Vašim manuálům. Takže bych určitě jenom doporučila.
Vlastaučitelka
e-booky předčily moje očekávání, překvapilo mne množství a kvalita sdílených informací. Nejzásadnějsí pro mne byl sedící díl, neboť tak přeci jen trávím denně mnoho času. Největší úspěch se zařazením informací do života vidím u řízení: stačila jedna dvouhodinová jízda a moje tělo si zvyklo sedět narovnané/vytažené, a nyní je pro mne řízení způsobem, jak potěšit svoje tělo ("pohybová svačinka"). A taky se před vstáváním protáhnu a nadechnu a poctivě vstávám bokem. K bolesti - ano, řízení už mi nezhoršuje stav zad (jednou za čas se mi blokne žebro/ naštve CTH přechod) a jízda celá zkroucená tomu rozhodně nepomáhala. Velmi mi vyhovoval formát e-booků, neboť nejsem zastáncem videí. DÍKY. Co mi nevyhovovalo, bylo neustálé zadávání e-mailu - předpokládám, že je to opatření před přeposíláním a nezapsáním se na Váš newsletter, ale několikrát mne to na mobilu odradilo (takže jsem se k informacím pak vracela přes notebook, ale už to bylo složité ... nebo to dávaloo najevo můj zájem, záleží na úhlu pohledu :) ).
Markéta Zachová