ŠKOLA POHYBOVÝCH
NÁVYKŮ


ŽIJ - PRACUJ - SPORTUJ

BEZ BOLESTI ZAD A KLOUBŮ

Vaše osobní údaje (jméno a emailová adresa) jsou v bezpečí. Budou zpracovány podle zásad ochrany osobních údajů, Stisknutím tlačítka dáváte souhlas s tímto zpracováním pro zaslání požadovaného dokumentu a dalších souvisejících dokumentů po dobu max. 5 let. Svůj souhlas můžete kdykoliv zrušit například pomocí tlačítka "Odhlásit se" v každém zaslaném e-mailu. Ochrana osobních údajů

Jak funguje Škola pohybových návyků? 

Po vstupu do ŠPN a potvrzení v mailu, že jste to Vy, přijde mail s okazem ke stažení prvního e-booku v pdf. souboru

5 RANNÍCH POHYBOVÝCH NÁVYKŮ PRO PRUŽNÉ TĚLO BEZ BOLESTI

kde jsem pro vás připravila 5 tipů, které vám pomohou začít ráno zlehka a bez bolesti.

Poté vám každý 4 den zdarma přistanou do e-mailové schránky další tipy a triky jak

ŽÍT - PRACOVAT - SPORTOVAT BEZ BOLESTÍ ZAD A KLOUBŮ. 

V každém 2. mailu po opětovném přihlášení si budete moci stáhnout další díl. Maily často bloudí, proto ověřte všechny složky spam, promo, hromadné.

 

Díky těmto e-bookům získáte návod jak na pružné tělo bez bolesti. 

Konkrétně získáte tyto zdravé pohybové návyky:

  • VSTAŇME A NAPŘIMME SE
  • DÝCHEJME KVALITNĚ
  • POSAĎME SE
  • POSTAVME SE
  • CHOĎME
  • JEZME A PIJME JAKO DĚTI
  • NEJEN VEČERNÍ POHYBOVÝ RITUÁL S RUČNÍKEM

Po této škole poznáte své tělo, budete už vědět jaký pohybový návyk je v souladu s naší anatomií a kterým si naopak své tělo ničíme.

Pomohu Vám projít obrovskou pohybovou změnou.

Náprava těla nespočívá v tom, hledat čas na cvičení a odcvičit si hoďku týdně. Pokud využijete mých návodů ze ŠKOLY POHYBOVÝCH NÁVYKŮ, budete vlastně cvičit od rána do večera.

Vašemu tělu se bude dařit skvěle a tak i vaše práce, sport či zábava vás budou bavit daleko více, než dřív ...

Reference

Teprve nyní jsem se dostala k PC, abych Vám mohla odpovědět. E-book 1 - nemám E-book 2 - "Vstaňme a naprimme se" - super, především problematika ranního vstávání, které 90% lidí dělá špatně. Napřimme se - velmi dobře popsáno, kdo chce cvičit, musí toto pochopit i pozpátku. Úsměv - základ všeho!!! E-book 3 - "Dýchejme kvalitně" - za mě top dýchání s ručníkem, základem bych dala i dýchání hned po ránu na posteli, stačilo by 5x hluboký nádech a pozvolný výdech, ať se bránice nastartuje, mozek okysličí. Velmi pěkně se mi líbí popsání účinků v e-booku. Za mě další book super. E-book 4 - "Posaďme se" - Začátek úžasný, teprve na RHB jsem se dozvěděla, že nesmím překřížovat nožku přes nožku a vy to tady máte uvedeno. 100% lidí toto nedělá, takže za mě 1. Nemohu hodnotit sezení v autě při řízení, ale za mě super jako spolujezdec, když na to myslím, je mi líp. E-book 5- "Postavme se" - za mě asi nejlepší e-book, tento mi nejvíce pomohl po všech stránkách!!! E-book 6 - "Choďme" - další super blok, začali jsme podle něj chodit i s manželem, koupili si workout hole a jdeme ve vašich šlépějích.. E-book 7 - "Jezme a pijme" - super, pro mě jako učitelku dennodenní "buzerace! v MŠ... E-Book 8 - "Večerní rituál" - další za mě nejlepších webů, skvěle pomáhají a stačí jeden blbý ručník..
Perta T.učitelka v mateřské školce