Můj příběh 

za zdravým pohybem

bez bolesti

Jsem učitelem pohybu.
Mé klienty učím, jak své tělo používat během dne doma, práci či sportu. Postupně se naučí vnímat své tělo a sami si pomoci, pokud dojde k přetížení. 

Učím své klienty najít cestu, jak tělo připravit nejen na každodenní výkon doma či v práci, ale i na jejich oblíbený sport.

Já sama od mládí sportuji.
Začínala jsem v 5-ti letech tancem, později na vysoké škole moderním tancem a postupně k tomu přidala vedení skupinových lekcí aerobiku. K tomu byl již krůček k dalším stylům – strečinku, step aerobiku, slidu - dneska flowinu, bodystylingu, bosu.

Vydala jsem se cestou Pilates ...

Po dětech jsem opět naskočila do tohoto kolotoče a začala se více zajímat i o pomalé formy. Vydala jsem se cestou Pilates a na ní potkala Daniela Mullera. Jeho preciznost a detail v každém pohybu mne naprosto uchvátil, a to mne provází dodnes.

Metodu Pilates jsem tedy vystudovala nejen u něj, ale i u několika zahraničních lektorů a přidala k tomu DNS prof. PeadDr. Pavla Koláře, Ph.D., Anatomy Trains Thomase Myerse, švýcarsko - francouzský fyzioterapeutický pohybový koncept - Spiraldynamik®, základy rolfingu a práci s fasciemi pomocí pěnových válců, koulí a ježků.

Propojení všech těchto znalostí mi dává odpověď, jak pomoci lidem od jejich problémů s pohybovým aparátem. 

Jak vše zase uvést do harmonie a souladu, aby tělo poslouchalo a my se mohli opět bavit, žít, pracovat a sportovat bez bolesti zad a kloubů

Vím, jak má koordinovaný pohyb vypadat.

 Jak stát, chodit, běhat, sedět, pohybovat paží, nohou, hlavou, aby se člověk pohyboval koordinovaně a nepřetěžoval určité segmenty, které se po nějaké době ozvou ve formě bolesti zad, kolenou, ramen, karpalních tunelů, tenisových loktů, deformací chodidla a pod.

Pohyb mne doprovází celý život ...

aneb už od narození jsem mířila ke zdravému pohybu a pomoci lidem se zdravě hýbat. 

Vlastně už od svého narození jsem se nepřestala pohybovat. Díky špatným kyčelním kloubům jsem musela mít jako dítě hodně tzv. široké balení. To znamenalo ležet pánví hodně vysoko nad hlavou. Asi se mi to nelíbilo, protože z kočárku trčely mé nohy a peřinka byla neustále rozkopaná.

Od 5-ti let jsem začala chodit na rytmiku a později tancovala. Na vysoké škole začala vést tehdy rytmickou gymnastiku a později aerobic. 

S mým pohybem (a zdravím) to ale nebyla vždycky jen radost ... 

Po studiích si díky aerobiku způsobila výhřez meziobratlové ploténky. Nicméně po vyléčení opět naskočila do kolotoče předcvičování.

Když jsem chtěla otěhotnět, zjistila jsem, že mé vaječníky nepracují, jak mají, a k dětem mi musela pomoci reprodukční medicína. Později když jsem se začala věnovat Pilates a absolvovala spousty odborných seminářů, aby se mi funkce vaječníků díky správnému dýchání, zapojení bránice a pánevního dna obnovila, a já už nejsem na hormonech závislá.   

Vedení lekcí se tedy věnuji

bez těhotenství a mateřské

bezmála 32 let. 

Neustále se vzdělávám jak v oblasti Pilates, zdravého pohybu, fyzioterapeutických konceptů, fasciích, rolffingu, …

Pohyb a pomoc lidem ke zdravejšímu pohybu bez bolesi se mnou zůstali do dnes ...

Nyní vedu skupinové lekce Pilates s pomůckami ve Sport Perfektu v Opavě.

Pomáhám individuálně lidem s problémy zad, kloubů, držením těla u sebe v Pilates for Health (Opava), kde mám k dispozici originální Pilates stroje navržené samotným J.H.Pilatem.

Působila jsem 7 let jako lektor vzdělávání IQ POHYB AKADEMIE, kde jsem učila nové Pilates lektory a vedu odborné semináře pro pohybové specialisty.

Vyřešíme spolu Váš problém s páteří, klouby, pohybem, který Vám způsobuje trable či bolest.

Naučím Vás, jak používat své tělo během dne, v práci či sportu, aby Vás poslouchalo a nebolelo, a Vy si mohli Svůj život užívat bez bolesti v pohodě a radosti

ŽIJ – PRACUJ – SPORTUJ

 

BEZ BOLESTI ZAD A KLOUBŮ

Jsem autorkou projektu

ŠKOLA POHYBOVÝCH NÁVYKŮ

Prvním krokem, jak se přidat do školy pohybových návyků je stažené e-booku ZDARMA:

5 RANNÍCH POHYBOVÝCH NÁVYKŮ PRO PRUŽNÉ TĚLO BEZ BOLESTI

Každý ráno začínáme jinak ... 

Někdo snídá a někdo ne, ale jak na bezbolestné ráno? 
Připravila jsem pro vás 5 tipů, které vám pomohou začít ráno zlehka a bez bolesti.

Chcete se na něco zeptat? 

Jsem tady pro vás :)

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů