Všeobecné obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky se použijí pro: 

  • poskytování digitálního obsahu online produktů (zejména online kurzů a e-booků);
  • poskytování individuálních lekcí a konzultací; a
  • pořádání skupinových akcí (lekcí, kurzů, seminářů apod.),

jejichž nabídka je uvedena na webovém rozhraní https://martinafallerova.cz.  

I. VYMEZENÍ ZÁKLADNÍCH TERMÍNŮ

Tyto termíny, které jsou dále v těchto obchodních podmínkách uváděny s velkým počátečním písmenem, znamenají následující:

1. POSKYTOVATEL

Ing. Martina Fallerová

Zapsaná v živnostenském rejstříku (příslušným je Magistrát města Opavy)

IČO: 42781752

Sídlo: Palisova 1224/8, 747 06 Opava - Kylešovice

Telefonní číslo: +420 608 854 272

E-mail: martina@martinafallerova.cz

2. UŽIVATEL
Ten, kdo s Poskytovatelem uzavře ohledně Produktu nebo Služby Smlouvu.

3. SPOTŘEBITEL
Uživatel, který je fyzickou osobou a při uzavírání Smlouvy s Poskytovatelem jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Pokud Uživatel v objednávkovém formuláři uvede své IČO, má se za to, že Smlouvu neuzavírá jako Spotřebitel.  

4. SMLOUVA
Smlouva o poskytování Digitálního obsahu nebo smlouva o poskytování Služeb, která je uzavírána mezi Poskytovatelem a Uživatelem. Obsahem Smlouvy je povinnost Poskytovatele dodat Uživateli Produkt nebo Službu a povinnost Uživatele zaplatit Poskytovateli stanovenou Cenu. Není-li níže v těchto obchodních podmínkách rozlišeno, o jaký z těchto typů smluv se jedná, vztahuje se dané ustanovení na každý z těchto typů smluv. Smlouvu tvoří Objednávka, potvrzení Objednávky a tyto obchodní podmínky, a jedná-li se o Služby, také případná individuální komunikace mezi smluvními stranami (viz níže). Je uzavírána v českém jazyce, archivována v elektronické podobě a Uživateli není přístupná.  

5. PRODUKT
Online kurz, e-book, případně jiný Produkt s Digitálním obsahem, který je předmětem Smlouvy.  

6. DIGITÁLNÍ OBSAH
Obsah online Produktu, tedy zejména předpřipravený online kurz či e-book. 

7. SLUŽBA
Individuální lekce, konzultace nebo jiná individuální služba, dále skupinová lekce, kurz, seminář či jiná skupinová akce naživo nebo sice online, ale probíhající v reálném čase. Není-li níže v těchto obchodních podmínkách uvedeno jinak (např. že se dané ustanovení vztahuje jen na Produkty s Digitálním obsahem), to, co se uvádí o Produktech, platí obdobně i pro Služby. 

8. OBJEDNÁVKA
Řádně vyplněný a odeslaný elektronický objednávkový formulář, který představuje návrh Uživatele na uzavření Smlouvy. 

9. CENA
Konečná cena (včetně všech případných daní, poplatků a nákladů) za Produkt nebo Službu uvedená v Objednávce. Platí se v korunách českých nebo v eurech.   

10. WEBOVÉ ROZHRANÍ nebo WEB
Webové rozhraní umístěné na webových stránkách dostupných na internetové adrese https://martinafallerova.cz. 

11. OBČANSKÝ ZÁKONÍK
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

II. ODPOVĚDNOST

Uživatel bere na vědomí, že všechny Produkty a Služby užívá na vlastní riziko a že závisí pouze na něm, jakým způsobem informace využije a jakých výsledků dosáhne. Poskytovatel neposkytuje lékařské, ani jiné zdravotní služby a neodpovídá za vhodnost Produktu či Služby pro zdravotní stav Uživatele, ani za výsledky, které Uživatel v souvislosti s užíváním Produktu nebo Služby zaznamená. Poskytovatel nenese odpovědnost za jakékoli případné zranění, ani za jakoukoli případnou majetkovou či nemajetkovou újmu. Produkty ani Služby nenahrazují zdravotní péči. Uživatel by se měl vždy před objednáním Produktu nebo Služby poradit se svým lékařem a určitý Produkt/Službu objednat jen v případě, že je pro jeho zdravotní stav vhodný. Rovněž by měl Uživatel konzultovat se svým lékařem jakékoli změny svého zdravotního stavu, k nimž dojde v průběhu užívání Produktu/Služby a Produkt/Službu dále užívat jen se souhlasem lékaře. Uživatel dále bere na vědomí, že Produkty s Digitálním obsahem nemohou nahradit lekce naživo nebo individuální konzultace a že skupinové kurzy nemohou nahradit individuální konzultace nebo lekce, které zohledňují specifika a potřeby každého jednotlivce. 

III. INFORMACE NA WEBU

1. U každého Produktu je na Webu uveden jeho popis, co zahrnuje, jaká je jeho cena, příp. kdy a na jak dlouho bude zpřístupněn apod. Tyto popisy Produktů jsou informativního charakteru a nepředstavují návrh na uzavření smlouvy, ustanovení § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku se tak nepoužije.

2. Na Webu mohou být uvedeny také recenze (bývalých) klientek a klientů Poskytovatele. Všechny tyto recenze jsou ověřené. Poskytovatel průběžně sbírá zpětné vazby od svých klientek a klientů a vybrané reference zveřejňuje. Recenze na platformách třetích stran Poskytovatel neověřuje.  
 

IV. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

1. Uživatel objednává Produkt přes Webové rozhraní odesláním řádně vyplněného elektronického objednávkového formuláře (Objednávka). Objednávka obsahuje základní informace k Produktu a jeho celkovou Cenu.  

2. Před odesláním objednávkového formuláře může Uživatel zkontrolovat a změnit vyplněné údaje. Poskytovatel se spoléhá na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených v Objednávce a nenese odpovědnost za chybné či neúplné údaje a případnou související škodu. Stisknutím příslušného tlačítka v objednávkovém formuláři je vyplněný objednávkový formulář odeslán a tím Uživatel učinil závaznou objednávku Produktu, resp. návrh na uzavření Smlouvy.  

3. Přijetí Objednávky Poskytovatel Uživateli potvrdí zasláním e-mailu na jeho elektronickou adresu uvedenou v Objednávce. Součástí tohoto potvrzujícího e-mailu je shrnutí Objednávky a tyto obchodní podmínky. Doručením tohoto potvrzujícího e-mailu je Smlouva uzavřena a tento e-mail představuje současně potvrzení o jejím uzavření. Smlouvu lze uzavřít i za individuálně sjednaných podmínek; odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

4. Náklady, které Uživateli vzniknou v souvislosti s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) nese Uživatel a tyto náklady se neliší od běžné sazby. Učiněním Objednávky Uživatel souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku. 

V. CENA PRODUKTŮ A ZPŮSOB PLATBY

CENA PRODUKTŮ

1. Na Webu jsou uvedeny aktuální ceny Produktů, případně způsob jejich určení. Ceny Produktů může Poskytovatel měnit s tím, že pro Uživatele platí vždy cena, která je aktuální v okamžiku objednání Produktu. Případné slevy z ceny Produktů nelze vzájemně kombinovat. Konečná Cena (včetně všech případných daní, poplatků a nákladů) je uvedena v souhrnu objednávky. 

2. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (např. překlep) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, není Poskytovatel povinen Uživateli za takovou zjevně chybnou cenu Produkt zpřístupnit a má v takovém případě právo odstoupit od Smlouvy. 

ZPŮSOB PLATBY

3. Cenu je možné uhradit následujícími způsoby:
bankovním převodem na účet, nebo
online platební kartou.

4. V případě bankovního převodu na účet obdrží Uživatel platební údaje v e-mailu potvrzujícím přijetí Objednávky.

5. Platební metoda online platební kartou je napojena na platební bránu společnosti Stripe, Inc. (https://stripe.com). Tato společnost poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a rychlých online převodů. Veškeré údaje v průběhu platby jsou zadávány pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu výše uvedené společnosti a ze strany této společnosti nejsou Poskytovateli předávány. Případný dotaz k této platební metodě může Uživatel směřovat přímo na uvedenou společnost.

6. Na Webu mohou být uvedeny nebo mezi Poskytovatelem a Uživatelem výslovně dohodnuty případné jiné způsoby platby.  

SPLATNOST CENY

7. V případě bankovního převodu na účet je Cena splatná v termínu uvedeném v pokynech k platbě. Cena je zaplacena v okamžiku připsání příslušné částky na bankovní účet Poskytovatele. 

8. V případě platby prostřednictvím platební brány je Cena splatná bezprostředně po uzavření Smlouvy. Cena je v takovém případě zaplacena v okamžiku provedení platby. 

9. Po přijetí platby Poskytovatel vystaví a na e-mail Uživatele zašle příslušnou fakturu. Uživatel souhlasí s vystavením a zasláním faktury v elektronické podobě.  

VI. DODÁNÍ ONLINE PRODUKTŮ

ZPŮSOB DODÁNÍ

1. Produkt s Digitálním obsahem bude Uživateli dodán tím, že mu na elektronickou adresu uvedenou v Objednávce budou zaslány přístupové údaje k uživatelskému účtu do členské sekce na Webu, kde bude Digitální obsah sdílen, nebo mu na tuto elektronickou adresu bude poslán v textu či příloze e-mailu nebo jako odkaz, na kterém je možné Digitální obsah stáhnout nebo otevřít.

2. Zasláním tohoto e-mailu je povinnost Poskytovatele dodat Digitální obsah splněna, bez ohledu na to, kdy Uživatel začne Digitální obsah využívat (např. kdy se do členské sekce přihlásí).   

3. Pokud je na Webu u konkrétního Produktu uveden jiný způsob dodání, bude Uživateli Produkt dodán tímto jiným způsobem.

ČAS DODÁNÍ A DOBA PŘÍSTUPU

4. K dodání Produktu dojde až po úplném zaplacení Ceny.

5. V případě platby Ceny bankovním převodem na účet bude Produkt dodán do 3 pracovních dnů od připsání Ceny na bankovní účet Poskytovatele. V případě platby prostřednictvím platební brány bude Uživateli Produkt dodán obratem po provedení platby.

6. Na Webu může být u Produktu uveden konkrétní den zpřístupnění. V taktovém případě bude Uživateli Produkt dodán v takto předem oznámený den.   

7. Na Webu může být u Produktu uvedeno, že bude Uživateli zpřístupňován postupně, po částech. V takovém případě první část (modul) bude Uživateli zpřístupněna v čase určeném dle předchozích odstavců a další části (moduly) postupně dle předem oznámeného harmonogramu.

8. Doba, po kterou bude mít Uživatel k Digitálnímu obsahu přístup, se u jednotlivých Produktů může lišit. Vždy platí, že Uživatel bude mít k vybranému Produktu přístup po dobu, která je u tohoto Produktu uvedena na Webu (tato doba přitom začíná běžet dnem dodání Digitálního obsahu). Chybí-li na Webu taková informace, pak bude mít Uživatel k tomuto Produktu časově neomezený přístup.  

9. Nevyužije-li Uživatel z jakéhokoli důvodu některou součást Produktu (tedy např. nezhlédne-li veškerý Digitální obsah, který je součástí kurzu), náhrada za tuto nevyužitou součást Uživateli nepřísluší.

10. Pokud je součástí Produktu osobní podpora Poskytovatele (podpora v uzavřené facebookové skupině apod.), je to na Webu u tohoto Produktu uvedeno; v opačném případě osobní podpora součástí Produktu není. 

POTŘEBNÉ TECHNICKÉ A PROGRAMOVÉ VYBAVENÍ

11. Digitální obsah Produktů vyžaduje k plné funkčnosti, aby měl Uživatel k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující přehrávání video a audio souborů, otevření dokumentů ve formátu docx, pdf a obdobném, dále připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení a funkční e-mailovou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat zprávy (digitální prostředí). Za propojení Digitálního obsahu Produktu s digitálním prostředím Uživatele nese odpovědnost Uživatel.   

VII. POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

DRUHY POSKYTOVANÝCH SLUŽEB

1.. Služby mohou být poskytovány online či naživo, a to buď individuálně (např. konzultace nebo individuální lekce), nebo skupinově (skupinové lekce, kurzy, semináře apod.).

OBJEDNÁNÍ A DODÁNÍ SLUŽEB

2. Službu si Uživatel může u Poskytovatele objednat také e-mailem, telefonicky nebo jiným způsobem. V takovém případě bude Smlouva uzavřena v okamžiku, kdy se Poskytovatel s Uživatelem shodnou na jejím obsahu. Jakékoli následné změny Smlouvy jsou možné jen na základě vzájemné dohody Poskytovatele a Uživatele.

3. Služby jsou dodávány způsobem uvedeným v popisu služby na Webu, případně dohodnutým individuálně. Služby, které jsou dodávány online (konzultace apod.), probíhají např. s využitím platformy Zoom či jiným dohodnutým způsobem. Služby dodávané naživo (individuální a skupinové lekce, semináře apod.) jsou poskytovány v místě a termínu uvedeném na Webu, případně mezi Poskytovatelem a Uživatelem dohodnutém. Náklady na dopravu do a z místa poskytnutí Služby nese Uživatel.
 

4. Služby mohou být poskytovány třetí kvalifikovanou osobou, kterou Poskytovatel k poskytování Služeb zmocnil. Za plnění povinností vyplývajících ze Smlouvy je i v takovém případě Uživateli odpovědný Poskytovatel.

5. Služba bude Uživateli poskytnuta až po zaplacení celé Ceny. Pokud nedojde k zaplacení Ceny do termínu, v němž má být Služba poskytnuta, nemusí Poskytovatel Službu poskytnout a je oprávněn odstoupit od Smlouvy a požadovat náhradu případně vzniklé škody. Poskytovatel je oprávněn žádat předložení potvrzení o zaplacení Ceny (např. vstupenkou na danou akci).

PODMÍNKY INDIVIDUÁLNÍCH SLUŽEB

6. V případě individuální Služby (konzultace, individuální lekce apod.) může Uživatel nejpozději 24 hodin před sjednaným termínem ze zvlášť závažných důvodů (např. nemoc) požádat o změnu termínu. Tuto možnost lze využít pouze jednou v rámci dané Služby, jinak termín bez náhrady propadá, není-li výslovně dohodnuto jinak.

7. Poskytovatel si vyhrazuje právo sjednaný termín poskytnutí Služby z mimořádných důvodů zrušit, přičemž tuto skutečnost Uživateli oznámí, je-li to možné, nejpozději 24 hodin před původně sjednaným termínem poskytnutí Služby. 

8. V případě žádosti o změnu termínu a v případě zrušení termínu Poskytovatelem se následně Poskytovatel s Uživatelem dohodnou na náhradním termínu poskytnutí Služby. 

PODMÍNKY SKUPINOVÝCH AKCÍ

9. V případě skupinových akcí (skupinové lekce, semináře apod.) může Uživatel před zahájením kdykoli svou účast na dané akci zrušit. Oznámit zrušení účasti může Uživatel výhradně zasláním e-mailu na elektronickou adresu Poskytovatele uvedenou výše v těchto obchodních podmínkách.
 

10. V případě zrušení účasti se uplatní následující storno poplatky, jejichž výše závisí na tom, jak dlouho před zahájením dané akce Uživatel zrušení účasti e-mailem oznámí:

            30 dnů a více před zahájením akce – storno poplatek činí 20 % z celé Ceny; 
            29 až 8 dnů před zahájením akce – storno poplatek činí 50 % z celé Ceny;
            7 dnů a méně před zahájením akce – storno poplatek činí 100 % z celé Ceny.

11. Zaplacenou Cenu poníženou o storno poplatek vrátí Poskytovatel Uživateli do 14 dnů od oznámení zrušení účasti, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nedohodnou-li se smluvní strany výslovně jinak. 

12. Nemůže-li se Uživatel dané akce zúčastnit, je oprávněn (namísto zrušení účasti) nahradit svou účast jinou osobou, která na výzvu Poskytovatele předloží platnou vstupenku či potvrzení o  zaplacení Ceny za tuto akci. Jakékoli náklady spojené s touto změnou nese Uživatel. Tento odstavec se neuplatní v případě, že se jedná o kurz sestávající z více lekcí a Uživatel se nemůže zúčastnit některé z lekcí. V takovém případě nevyužité lekce bez náhrady propadají, nedomluví-li se smluvní strany výslovně jinak.

13. Poskytovatel si vyhrazuje právo provést změny původně oznámených podmínek skupinové akce (např. místa či termínu konání apod.) v případě vzniku neočekávané události, která Poskytovateli brání v poskytnutí Služby za původně oznámených podmínek. Všechny případné změny budou Uživateli neprodleně oznámeny. Pokud by se jednalo o nepodstatnou změnu (tedy takovou změnu, která zásadně neovlivní podstatu Služby), nemá Uživatel právo odstoupit od Smlouvy. V případě podstatné změny (zejm. změna termínu) může Uživatel od Smlouvy odstoupit, a to e-mailem zaslaným Poskytovateli do 3 dnů od oznámení takové změny. Zaplacená Cena bude v takovém případě Uživateli vrácena do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Cena za nevyužité a nezrušené Služby se Uživateli nevrací. 

VIII. AUTORSKÁ PRÁVA A MLČENLIVOST

1. Veškerý obsah na Webu a veškeré Produkty jsou autorským dílem. Poskytovatel Produkt zpřístupňuje Uživateli pro jeho vlastní potřebu. Produkt (ani jakoukoli jeho část), ať už v původní či změněné podobě, není možné bez předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatele sdílet, kopírovat, šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám.

2. Uživatel má povinnost zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu v členské sekci na Webu, jakož i ohledně jiných údajů nezbytných k přístupu k Digitálnímu obsahu Produktů.

3. V případě, že Uživatel autorská práva nebo povinnost mlčenlivosti poruší, je Poskytovatel oprávněn Uživateli znepřístupnit Digitální obsah Produktu a/nebo požadovat náhradu škody, která mu v důsledku takového porušení vznikla. Porušení autorských práv je dále postižitelné podle autorského zákona a podle trestněprávních předpisů.    

IX. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY SPOTŘEBITELEM

1. Nejedná-li se o případ uvedený v následujícím odstavci, má Uživatel, který je Spotřebitelem, dle § 1829 Občanského zákoníku právo od Smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy.

2. Právo odstoupit od Smlouvy dle předchozího odstavce Spotřebitel v souladu s § 1837 Občanského zákoníku nemá zejména v případě Smlouvy o:

          a/ dodání Digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči (tedy není např. na CD), poté, co bylo se souhlasem Spotřebitele započato s plněním před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy (tedy např. pokud Spotřebitel v objednávkovém formuláři souhlasí se zpřístupněním online kurzu hned po zaplacení, nemůže ve 14denní lhůtě odstoupit od Smlouvy);

          b/ využití volného času, pokud má být podle Smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období (např. skupinové lekce, semináře);

          c/ poskytování Služeb (vyjma těch, uvedených v písmeni b) výše), jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty a k započetí plnění došlo se souhlasem Spotřebitele před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy.

3. Pokud Služby (vyjma těch, uvedených v odstavci 2 písmeni b) výše) ve 14denní lhůtě ode dne uzavření Smlouvy nebyly poskytnuty zcela, ale jen částečně, může Spotřebitel od Smlouvy odstoupit, a v takovém případě je povinen zaplatit Poskytovateli částku za plnění, které již bylo poskytnuto (pokud Cena za Služby byla už zaplacena, vrátí Poskytovatel Spotřebiteli pouze částku za neposkytnuté Služby).

4. Lhůta k odstoupení od Smlouvy je zachována, pokud Spotřebitel oznámení o odstoupení odešle Poskytovateli nejpozději 14. den po dni, kdy byla Smlouva uzavřena. 

5. Pro odstoupení může Spotřebitel využít formulář uvedený pod těmito obchodními podmínkami. Odstoupit od Smlouvy může Spotřebitel zasláním vyplněného formuláře, nebo jiného textu obdobného znění, na některou z kontaktních adres Poskytovatele uvedených výše, případně jakýmkoli jednoznačným prohlášením, které Spotřebitel vůči Poskytovateli učiní.

6. V případě odstoupení od Smlouvy bude Spotřebiteli Digitální obsah okamžitě znepřístupněn.    

7. Zaplacená Cena bude Spotřebiteli vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena. Jiným způsobem může být Cena vrácena jen tehdy, pokud s tím Spotřebitel bude souhlasit a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY OBECNĚ

8. Uživatel i Poskytovatel můžou od Smlouvy odstoupit dále v případech stanovených zákonem nebo Smlouvou, zejm. v případě podstatného porušení povinností druhé smluvní strany. Poskytovatel může od Smlouvy odstoupit zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do Webového rozhraní, porušení autorských práv nebo povinnosti mlčenlivosti. V případě odstoupení od Smlouvy je Poskytovatel oprávněn Digitální obsah Produktu Uživateli okamžitě znepřístupnit. Rovněž je oprávněn požadovat náhradu škody.

9. Poskytovatel má právo odstoupit od Smlouvy také z důvodu nenaplnění minimální kapacity nebo naplnění maximální kapacity přihlášených účastníků nebo z jiných vážných důvodů. Nedošlo-li ještě ze strany Poskytovatele k plnění, bude Uživateli zaplacená Cena vrácena do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nebude-li výslovně dohodnuto jinak. Pokud by Poskytovatel do okamžiku odstoupení od Smlouvy plnil částečně, vrátí Uživateli zaplacenou Cenu poníženou o částku odpovídající již uskutečněnému plnění. 

10. Je-li tak na Webu u konkrétního Produktu uvedeno, poskytuje Poskytovatel Uživateli tzv. garanci vrácení peněz, kdy v termínu uvedeném na Webu může Uživatel Poskytovatele kontaktovat a požádat o vrácení celé zaplacené Ceny.    

11. Pokud by ze strany Uživatele nedošlo k úhradě Ceny ani ve lhůtě 10 dnů po splatnosti, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší automaticky, bez nutnosti odstoupení.

12. Je-li Uživateli společně s Produktem poskytnut dárek – bonus, je darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy, pozbývá darovací smlouva účinnosti. V důsledku toho je Poskytovatel oprávněn Uživateli okamžitě zrušit přístup k bonusu, případně má Uživatel povinnost Poskytovateli bonus bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, zaslat nebo předat. Uvedené platí v případě, není-li na Webu u Produktu uvedeno jinak. 

X. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE

1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými a účinnými právními předpisy, zejména § 1914 až 1925 a § 2389a až 2389s Občanského zákoníku. 

2. Práva z vadného plnění (reklamaci) může Uživatel u Poskytovatele uplatnit prostřednictvím kontaktů uvedených výše v těchto obchodních podmínkách.

3. Reklamaci nelze uplatnit jen z toho důvodu, že Produkt nebo Služba nesplnila subjektivní očekávání Uživatele, ale musí se jednat o vadu. 

VADY DIGITÁLNÍHO OBSAHU

4. Po zpřístupnění Produktu je Uživateli doporučeno, aby si co nejdříve zkontroloval funkčnost a dostupnost jeho Digitálního obsahu a zjistí-li nedostatky nebo vady, aby kontaktoval Poskytovatele za účelem provedení nápravy. Může se stát, že je Digitální obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Web může být aktualizován bez předchozího upozornění. 

5. Poskytovatel odpovídá Uživateli, že Produkt při převzetí nemá vady a že je bez vad také po celou dobu trvání Smlouvy. V případě Digitálního obsahu s časově neomezeným přístupem odpovídá Poskytovatel za vady, které měl Digitální obsah při dodání. Je-li Uživatel Spotřebitelem a vada Produktu se projeví v průběhu 1 roku od dodání, má se za to, že byl Produktu vadný již při dodání. Tato doba neběží po dobu, po kterou Spotřebitel nemůže Produkt užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně. Není-li Uživatel Spotřebitelem, je jeho povinností vadu prokázat.
 

6. Je-li Uživatel Spotřebitelem, Poskytovatel mu zejména odpovídá, že Produkt:

          a/ odpovídá ujednanému popisu, rozsahu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
          b/je vhodný k účelu, pro který ho Uživatel požaduje a s nímž Poskytovatel souhlasil; a
          c/ je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití.

7. Je-li Uživatel Spotřebitelem, Poskytovatel mu dále odpovídá, že vedle ujednaných vlastností Produkt:

          a/je vhodný k účelu, k němuž se Produkt tohoto druhu obvykle používá; 
         b/ svými vlastnostmi či výkonnostními parametry odpovídá obvyklým vlastnostem Produktů téhož druhu, které může Uživatel rozumně očekávat;
          c/ je poskytován s příslušenstvím a s pokyny k použití, které může Uživatel rozumně očekávat; a
          d/ odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, které Poskytovatel zpřístupnil před uzavřením Smlouvy.

8. Předchozí odstavec se nepoužije v případě, že Poskytovatel Uživatele před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost Produktu liší a Uživatel s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasil.

9. Uživatel, který je Spotřebitelem, může vytknout vadu, která se projeví nebo vyskytne za trvání Smlouvy. V případě Digitálního obsahu s časově neomezeným přístupem může Spotřebitel vytknout vadu, která se projeví v době 2 let od dodání. Uživatel, který není Spotřebitelem, může vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit. 

10. Má-li Produkt vadu, může Uživatel požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné.

11. Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Uživateli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Produktu a účel, pro který ho Uživatel požadoval.  

12. Uživatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud

          a/ Poskytovatel vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil či je zjevné, že ji neodstraní v souladu s předchozím odstavcem;
          c/ se vada projeví opakovaně; nebo
          d/ je vada podstatným porušením Smlouvy.

13. Uživatel však nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Produktu nevýznamná.

14. Uživatel, který je Spotřebitelem, může odstoupit od Smlouvy také tehdy, pokud by Poskytovatel byl v prodlení s dodáním Produktu a svou povinnost by nesplnil ani bez zbytečného odkladu poté, co byl Uživatelem vyzván k plnění, nebo v dodatečné výslovně dohodnuté lhůtě. Bez dodatečné lhůty může Spotřebitel od Smlouvy odstoupit jen tehdy, odmítl-li Poskytovatel Produkt dodat nebo je zjevné, že ho nedodá, anebo vyplývá-li ze vzájemného ujednání nebo z okolností při uzavření Smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné. Cena bude Uživateli vrácena bez zbytečného odkladu po odstoupení od Smlouvy. 

15. Práva z vadného plnění Uživateli nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním nebo uložením Digitálního obsahu Produktu. Poskytovatel neodpovídá ani za nedostupnost nebo jiné vady Digitálního obsahu v případě nevyhovujícího digitálního prostředí Uživatele. Za účelem ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, má Uživatel zákonnou povinnost poskytnout Poskytovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro Uživatele co nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti má Uživatel práva z vadného plnění jen tehdy, pokud vadu Produktu prokáže.

VADY SLUŽEB

16. Poskytovatel odpovídá za dodání Služby v rozsahu, podobě a kvalitě, která byla sjednána s Uživatelem či která byla popsána na Webu, anebo která je pro tento druh služeb obvyklá. Poskytovatel je povinen poskytnout Službu ve střední jakosti, nedohodl-li se s Uživatelem na jiné jakosti. 

17. Vadu Služby musí Uživatel Poskytovateli vytknout (reklamovat) bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit, nejpozději do 6 měsíců od převzetí Služby.   

18. Má-li Služba vadu, může Uživatel požadovat její odstranění nebo přiměřenou slevu z Ceny. Nelze-li vadu odstranit nebo ji Poskytovatel včas neodstraní, může Uživatel požadovat přiměřenou slevu z Ceny nebo od Smlouvy odstoupit. 

XI. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

1. Má-li Uživatel k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či činnosti Poskytovatele nějakou stížnost, může Poskytovatele kontaktovat na některé z kontaktních adres uvedených výše v těchto obchodních podmínkách.

2. Dozor nad dodržováním povinností Poskytovatele vyplývajících z právních předpisů vykonávají tyto orgány: Česká obchodní inspekce, příslušný živnostenský úřad a Úřad pro ochranu osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů); i na tyto orgány se lze s případnou stížností obrátit. 

3. Případný spor mezi Poskytovatelem a Uživatelem bude řešen přednostně smírnou cestou. Pokud je Uživatel Spotřebitelem a z uzavřené Smlouvy nebo v souvislosti s ní vznikne mezi ním a Poskytovatelem spor, má Uživatel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém případě Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČO: 00020869. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz). Uživatel může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese  https://ec.europa.eu/consumers/odr. 

XII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 

1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Uživatele, které ze Smlouvy vyplývají. 

2. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Uživatelem se řídí právním řádem České republiky, zejména Občanským zákoníkem. Tím nejsou dotčena práva Spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. 

3. Zásady zpracování osobních údajů jsou obsaženy v samostatném dokumentu, který je zveřejněn na Webu. 

4. V případě vyšší moci nenese Poskytovatel odpovědnost za škodu vzniklou v souvislosti s případem vyšší moci, a trvá-li stav vyšší moci déle než 10 dnů, je Poskytovatel oprávněn odstoupit od Smlouvy. 
 

5. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatným či neúčinným, namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení obchodních podmínek nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení obchodních podmínek. 

6. Tyto obchodní podmínky je Poskytovatel oprávněn jednostranně měnit, přičemž pro Uživatele platí text obchodních podmínek účinný k datu Objednávky. Aktuální znění obchodních podmínek je zveřejněno na Webu. 

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. 3. 2024. Dřívější obchodní podmínky jsou k nahlédnutí zde.