e-book JAK na ...

 

Dech

&

Bránici

&

Hluboký svalový stabilizační systém

 

Naučíš se JAK si rozdýchat bránici, JAK ji použít k ochraně své bederní páteře, a také JAK lépe zásobit tělo kyslíkem.

  • Cítíš, že tvé tělo je plné stresu a stažené?
  • Cítíš, že vnitřní orgány nefungují jak mají?
  • Cítíš, že se nemůžeš pořádně nadechnou a do schodů lapáš po dechu?
  • Tvá bederní či hrudní páteř má k pružnosti daleko?
  • Nelíbí se ti tvé vyboulené bříško?
  • Při rychlejší chůzi či běhu tě často píchá v boku?
  • Malá dechová kapacita ti brání k lepším výkonům v oblíbené sportu?
Jak na dech - martinafallerova.cz

Možná, že i ty řešíš tyto problémy jako i mí klienti na osobních a skupinových lekcích, které učím JAK si sami mohou pomoci k odstranění těchto příčin.

Určitě chceš i ty žít život bez bolesti a s pružným tělem.
K tomu ti pomůže e-book Dech - Bránice - Hluboký svalový stabilizační systém.

V e-booku najdeš:

  • JAK si pomocí dechu uvolnit stažené rameno a krční páteř.
  • JAK si pomocí dechu napřímit své tělo.
  • JAK si pomocí dechu uvolnit bederní páteř.
  • JAK si pomocí dechu oploštit své břicho.
  • JAK si pomocí dechu zpevnit střed těla.

Dozvíš se, co vše můžeš pomocí dechu ovlivnit.
Naučíš se SPRÁVNOU TECHNIKU DECHU k ochraně své páteře.

Projdeš si neutrální pozici páteře

 

Podklíčkovým dechem ovlivníš krevní oběh v šíji, hlavě a pažích.

Hrudním dechem zajistíme elasticitu mezižeberních prostor a díky tomu se pak plíce mohou více rozvinout pro nasátí většího objemu kyslíku a u lidí s plochými zády tím uvolníme stažené svaly mezi lopatkami.

Bráničním dechem posílíme bránici, aby mohla nasát více vzduchu do plic.

Dech do bederní části zad vede k jejich uvolnění. 

Laterálním dechem zaktivujeme šikmé břišní svaly a příčný břišní sval.

Zaktivujem hluboký svalový stabilizační systém páteře, který vytváří ochranu naší bederní páteři.

Jsem ing. Martina Fallerová

Již 35 let pomáhám lidem žít kvalitní život v pohybu a bez bolesti.

Neustále se vzdělávám v pohybových, fyzioterapeutických, fasciálních a rolfingových konceptech.

Vedu skupinové lekce pilates a zdravých zad, osobní terapie na Pilates strojích, pořádám kurzy a semináře pro laickou a odbornou veřejnost. 

7let jsem se podílela na školení nových Pilates lektorů a pohybových specialistů v nejprestiznější školící IQ POHYB AKADEMII.

Založila jsem on-line Školu pohybových návyků a tvořím projekty, které lidem pomáhají žít kvalitní život bez bolesti.

Mými on-line projekty za 3 roky  prošlo více než 5 000 klientů a živými kurzy nespočítaně za 35 let praxe.