Vstaň a dej tělu pohyb,

co má smysl.

 

 

On-line lekce zdarma.

Uzdrav své tělo pohybem.

Vybrala jsem lekce z mých on-line projektů, které udělají vašemu dobře. Užijte si je. Máte tak příležitost si zacvičit a ochutnat, co v jednotlivých projektech najdete.
Lekce budou spuštěny přesně v daný čas a zpřístupněny na 2h.
Ve spodní části stránky se těším na vaše komentáře, otázky, nejasnosti, nápady. Buďte tvůrci lekcí, které mohu vybrat další týden. 

On-line lekce od 1.2. - 7.2.2021

Vše je třeba zaintegrovat do denních činností. Cvičit pak můžete stále, a tím postupně uzdravovat své tělo. Je to opravdu jednoduché. Jen to chce vnímat své tělo i běhen dne co dělá, jak se pohybuje, stojí, sedí. 

Tato lekce opět z on-line kurzu Restartuj své tělo.

Intenzivní lekce u stěny. Připravte si prostor, stěnu a pěnový válec. Lekce trvá 31 minut.

Tato lekce je součástí on-line knihovny smysluplného pohybu a on-line Pěnový válec. 

Krční páteř a svaly očí spolu hodně souvisí. V dnešní době počítačů je třeba věnovat pozornost i těmto částem těla. Lekce vám zabere pouze 7 minut.

Tato lekce je součástí on-line Healthy office. 

Skvělá lekce nejen do kanceláře. Lekce trvá  14 minut.

Lekci najdete v on-line kurzu Restartuj své tělo i v Knihovně smysluplného pohybu.

Prosedíme spoutu času. Ale židle může být také skvělá na protažení a zpevnění celého těla. Tato lekce určena Také pro seniory, kteří jsou v této době hodně izolováni. Lekce trvá 58 min.

Tato lekce je veřejná a uložená na YouTube. 

Množily se dotazy na příspěvek za tyto on-line lekce zdarma. Pokud jste s lekcemi spokojeni a chcete přispět můžete zadat libobolný počet lekcí. Já budu určitě moc ráda a děkuji všem, které jsem zvedla z židle a inspirovala k pohybu, co má smysl. Děkuji, že jste 🙂

 

Těším na vaše komentáře, otázky, nejasnosti, nápady. 

  1. Václava napsal:

    Mě to vyhovuje přesně jak to je. Jen mi včera unikla důležité cvičení na ramena ( myslela jsem, že ti ke zase rano). A šlo by to třeba ještě zopakovat?

  2. Jana Machová napsal:

    Dobrý den, přimlouvám se za variantu: prohodit ráno za odpoledne. Ať mají šanci si zacvičit lidé, kteří chodí na směny, tedy i já. Děkuji a už se moc těším na cvičení. Přeji Vám do nového roku hlavně zdraví, optimismus a víru, že snad bude líp.

  3. Irena Pelankova napsal:

    Omlouvam se, vidim, ze lekce jsou zdarma.

  4. Irena napsal:

    Dobry den, Martino a jak lekci zaplatim? Diky.

  5. Dana napsal:

    Marti, děkuji. Lepší start do noveho roku jsem si nemohla přát.

    • Rádo se děje 🙂 Hodně lásky a pozitivní energie tomto roce 🙂

      • Iva Vopičkova napsal:

        Jsem moc nadšená z inspirativní cvičení. Perfektně vysvětluje. Přikláním se k tomu aby, lekce zůstaly stejne a prohodila jste je rano/odpoledne.

    • Vlasta Poláčková napsal:

      Dobrý den,
      skvělý pohybový seriál a velmi dobře načasovaný. Děkuji a vítám Vaši uvažovanou reprízu na příští
      týden, bude velmi užitečná pro zopakování a zapamatování cviků.
      Těším se na Vaše další akce a skvělé návody na rozhýbání těla.

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

Na žádost vkládám kde nakupuji pomůcky.

Doporučené pomůcky, a kde je koupit. 

Kdybych měla doporučit jednu - dvě nezbytné pomůcky - doporučila bych určitě jako první - pěnový válec. Je to opravdu TOP pomůcka. Pomůže jak k automasáži, tak ke zpevnění. U nás se na něm válí celá rodina a milují jej. Už si bez něj život nedokáží představit. Moji chlapi hodně sportují, a tím se udržují v pohodě. Manžel uvolňuje denně z nutnosti, aby mohl dělat, co jej baví. Pokud neválcuje po svých oblíbených sportech, ráno nemůže chodit, jak je ztuhlý. 

Druhou pomůckou by byl malý nafukovací míč. Protože lze použít všude na cestách. A starý tenisák kupovat nemusíte. Určitě se najde v okolí náruživý tenista a dá Vám vysloužilý kus či dva. 

Kvalitní pěnový válec 

Pěnových válců je na trhu spousta. Tento je kvalitní a cena je rozumná.

Posilovací guma Thera band 

Posilovací gumu doporučuji střední tuhost. Od značky Thera band - zelenou nebo modrou.Na obrázku je guma z Tchiba.

Místo tenisáku lze použít i tento masážní míček

Je velice příjemný a lze dofouknout pumpičkou na míče. Skvělá alternativa k tenisáku. Ale každému tělu a každé části těla vyhovuje něco jiného. Tenisák je oproti tomuto míčku trochu tvrdší. Tak pokud by byl tenisák pro Vás moc tvrdý - máte zde tuto alternativu.

Masážní ježci

Na trhu je ježků spousta. Vybírejte raději nafukovací. Ten se dá pumpičkou přifouknout. Nedoporučuji lepené. Ty se pod zátěží často rozlepí. Na každou část těla se vám třeba bude hodit jiná tvrdost. Můžete experimantovat. Tento je můj nejoblíbenější.

Ježek působí více povrchově.

Místo dětského hopíka je skvělá tato masážní kulička 

Poslední roky již nejsem schopna sehnat hopíka s příjemnou tvrdostí. Našla jsem tedy tuto alternativu a je skvělá.

Oproti ježkovi je tvrdší a menší. Působí do tkáně více hluboko. Dostanete se až k úponům svalů a na kost. Nahrazuje vlastně rolfing. To je speciální masáž, která uvolňuje a rozlepuje fasiovou a svalovou tkáň. Působí tedy do tkáně víc než ježek.

Každé tělo a část těla je jiná a vyhovuje něco jiného. 

Malý nafukovací míč

Obyčejný overball koupíte všude i v Globusu.

Ale na obrázku a ve videích používám Sball. Je z jiného materiálu než klasický overball. Jeho materiál je pružný, elastický a tkáň, se kterou je v kontaktu, uvolňuje. Je sice 2x dražší, ale já jej  vozím s sebou všude. Podkládám se jím na cestách, v autě, vlaku, letadle i na pláži.