e-book JAK na ... Kyčelní kloub

Naučíte se JAK uvolnit, rozpohybovat a zpevnit svůj kyčelní kloub a JAK jej používat během dne

  • Cítíte, že Váš kyčelní kloub má omezený rozsah?
  • Cítíte občasnou bolest v okolí kyčelního kloubu?
  • Cítíte, že po ránu potřebujete více času na rozpohybování?
  • Trávíte spoustu času na židli či kole?
  • Víte, že funkční kyčelní kloub má vliv i na Vaši bederní část páteře?
  • Víte, že pokud funguje dobře kyčelní kloub, bude se dařit lépe i Vašemu kolennímu kloubu?
  • Víte jak stát, sedět, vstávat, aby se Vašemu kyčelnímu kloubu dobře dařilo?

Možná, že i vy řešíte tyto problémy jako i mí klienti na osobních a skupinových lekcích, které učím JAK na to ... 

Určitě chcete i vy žít aktivní život bez bolesti v oblasti kyčelního kloubu.
To vám přinese e-book JAK na Kyčelní kloub na 28 stranách.

V e-booku najdete:

  • JAK si pomocí masážního ježka, pěnového válce a ručníku uvolnit stažené části, které souvisí se správnou funkcí kyčelního kloubu
  • JAK efektivně protáhnout zkrácené svaly v okolí kyčelního kloubu
  • JAK zpevnit svaly, které souvisí se správnou funkcí kyčelního kloubu
  • JAK kyčelní kloub zapojit do Hlubokého svalového stabilizačního systému
  • JAK používat kyčelní kloub během denních činností, aby nám ještě dlouho sloužil

V E-BOOKU se dozvíte i JAK vypadá kyčelní kloub včetně kostí a svalů 

Má 32letá praxe, neustálé vzdělávání se u domácích a zahraničních lektorů, vystudování švýcarsko - francouzského fyzioterapeuticko - pohybového konceptu Spiraldynamik® , účast na kongresech Dr. Roberta Schleipa, který vede výzkum Fascií na univerzitě v Ulmu, praxe s klienty a hlavně má osobní zkušenost s touto částí těla (po narození jsem měla nosit třmeny a tak mé kyčelní klouby nejsou úplně optimální) mi byla inspirací ke vzniku tohoto e-booku.

V e-booku najdete pouze vyzkoušené a fungující cviky. A hlavně vychytávky, tipy a triky JAK na to.

 

 

 

Martina Fallerová

pohybový specialista